Τσάι


Τσάι Γεγονότα

Το πιο ενδιαφέρον από τα γεγονότα τσαγιού είναι ότι όλα τσάι προέρχεται από το ίδιο φυτό, Camellia Sinensis. Αυτό το φυτό του τσαγιού είναι αειθαλές που μπορεί να φτάσει σε ύψος πάνω από 30 μέτρα, αν αφεθεί να αναπτυχθεί στην άγρια ​​φύση.

 

Υπάρχουν τέσσερις βασικοί τύποι τσαγιού: λευκό, πράσινο, oolong, και μαύρο. Αλλά ανάλογα με την επίδραση της καλλιέργειας, αυτά τα τέσσερα είδη μπορούν να μετατραπούν σε χιλιάδες ποικιλίες.

 

Το να κατανάλωνεις γάλα μπορεί να σημαίνει ανθεκτικότερα οστά, αλλά το ίδιο ισχύει και για ένα φλιτζάνι τσάι !

 

Σε μια μέρα, ένας έμπειρος μπορεί να συλλέξει περίπου 70 κιλά τσάι! Αυτό είναι αρκετό για να κάνεις 14 000 φλιτζάνια τσάι!

 

Γνωρίζατε ότι το τσάι μπορεί να βοηθήσει να υποχωρήσει η όρεξή σας; Καλά νέα για τους ανθρώπους που κάνουν δίαιτα.

 

Το τσάι μπορεί επίσης να βοηθήσει στη ρύθμιση της χοληστερόλης.

 

Πίνοντας τσάι είναι επίσης καλό για την καρδιά.

 

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη γεύση και τα οφέλη από το τσάι, δοκιμάστε να βυθίσετε τα φύλλα, αντί τα φακελάκια τσαγιού. Θα βρείτε ένα ολόκληρο νέο κόσμο τσαγιού που περιμένει!

 

Τα στοιχεία τσαγιού για την υγεία δείχνουν ότι το τσάι μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη ορισμένων μορφών καρκίνου, και έχει γίνει γνωστό για την καταπολέμηση των όγκων .

 

Ένα φλιτζάνι τσάι μπορεί να κρατήσει τον οδοντίατρο μακριά.

 

Το τσάι βοηθά στην ενισχύσει του ανοσοποιητικού συστήματος με τις φυσικές αντιβακτηριδιακές του ιδιότητες.

 

Ένα φλιτζάνι λευκό τσάι περιέχει την ίδια ποσότητα αντιοξειδωτικών ως 10 φλιτζάνια χυμό μήλου !

 

Παρά το γεγονός ότι πολλά στοιχεία τσαγιού επισημαίνουν λευκό και πράσινο τσάι ως το πιο υγιεινό, ένα φλιτζάνι μαύρο τσάι ή oolong αποδεικνύεται εξίσου καλό.